tirsdag den 2. oktober 2012

Støt brysterne!!!






Ja, så blev det oktober og dermed også officiel brystkræft måned. 

Min storesøster blev ramt af brystkræft i en alder af bare 33 år, sidste efterår!! Puha, det var bare et slag - og virkelig hårdt som søster at stå på sidelinjen!
Men som den fighter hun er, kæmpede hun sig bravt igennem den hårdeste kemokur, 25 strålebehandlinger og flere operationer der indebar fjernelse af begge bryster OG hendes underliv!

Derfor vil jeg rigtig gerne hjælpe hende og alle de andre kvinder, som er eller har været kræftpatient ved at  samle ind til kampen mod brystkræft, gennem Kræftens Bekæmpelse.

Jeg har startet en indsamling på deres hjemmeside, hvor alle donationer går direkte til dem. 

Så hvis du ligesom mig føler, at det er en sag der er værd at støtte op omkring, så klik her: Støt Brysterne!

Jeg vil blive så glad og jeg gør dette til ære for min søster som jeg synes er den mest tapre og modige kvinde jeg kender!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar