fredag den 24. august 2012

elf

Nej, jeg er ikke blevet betalt eller bestukket for at gøre reklame for elf - som står for eyes lips face, men vil simpelthen bare gerne dele denne, efter min mening, super fede make-up butik på nettet.
Det er så monster billigt og produkterne er rigtig gode. Man kan vælge mellem forskellige linjer og dermed også forskellige priser.

Min fars kone og jeg købte ind sammen forleden, og fik ca. 7-8 produkter hver, og med porto blev det kun 340 kr!!
Helt vildt :-)

Her er hvad jeg købte :


Jeg fik 2 x pressed powder ( kun 1 på billedet), 1 mineral infused primer, 1 cover stick, 1 lip stain, 1 eyebrow/lash clear mascara, 1 lip liner med spidser, 1 mascara sort og 1 duo eye shadow cream.

Jeg synes lige jeg ville dele det med jer!

Her er linket til den skønne web butik: eyeslipsface

Rigtig god weekend!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar