søndag den 24. juni 2012

PhotoScape

Har leget lidt med PhotoScape, siden jeg blev anbefalet at kigge på denne blog - når man er ny blogger! Synes det meget underholdende at få måske lidt kedelige/almindelige billeder til at blive specielle! Billedet jeg har sat ind her, var taget med min Iphone og var egentlig ikke særlig godt. Det fik jeg ændret og jeg synes da også lige jeg vil linke til de gratis herligheder, du kan downloade programmet her !


I får da også lige "før" versionen.....


Lidt kedelig ikke ? ... Fedt med sådan et program for os dødelige ikke fotografer :-)

2 kommentarer:

  1. Tak for linket må jeg da klart prøve..

    ps. jeg skriver lige svar til dig her også... Jeg købe mange af mine smykke dele på cyberimport.dk da det er det billigst jeg har fundet indtil nu.. men jeg er altid modtagelige over for nye links...

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, prøv at google hallingbeads, nordicbeads eller brug ebay - den har jeg brugt meget. Bare ikke den danske version, men .com versionen.

      Slet