tirsdag den 30. oktober 2012

Pakker ned....

Her er lidt stille for tiden og med god grund! Vi skal nemlig flytte! Så tiden går med at pakke ned i laaaaange baner. Vi flytter på fredag og vi er desværre ikke færdige med at pakke :-( men har fri torsdag og fredag, og manden har fri hele ugen, så mon ikke vi når det hele !
Vi flytter i øvrigt på landet - for første gang i mit 31 år lange liv! Er opvokset i indre KBH så det føles lidt vildt! Men jeg glæder mig til at komme tættere på naturen og nyde den ro der er! Jeg kan mærke at det lige er det jeg har brug for! Jeg flyttede jo allerede fra KBH og til Sydfyn som 23- årig, da jeg ikke følte mig tilpas i storbylivet! Og det har jeg ikke fortrudt! Så fra på fredag bliver jeg en ægte landtøs :-) jeg glæder mig til vinteren rigtig træder i kraft og sneen forhåbentlig kommer, så kan jeg forestille mig hvor smukt det bliver derude! Vi får udsigt over marker og skove! Og jeg håber dyrelivet vil vise sig noget mere så jeg kan nyde de smukke væsner!
Nå, men det er altså derfor at jeg er så fraværende her på bloggen!
Jeg vender stærkt tilbage! Knus Mille

1 kommentar: