tirsdag den 12. juni 2012

Faste læsere

Hmm, overvejer hvordan jeg skal få fat i nogle faste læsere så jeg kan blive inkluderet lidt mere i det her blog community....Derfor vil jeg afholde min første give away! Jeg skal lige finde noget jeg synes er værd at give videre til alle jer kreative mennesker derude. Men bagtanken er jo selvfølgelig også at flere vil læse min blog! Jeg læser mange af jeres blogs - og synes bare det er så fedt at så mange vil dele ud af hvad de går og laver. Nå, jeg vender stærkt tilbage med min første give away inden så længe! 
Rigtig god dag derude!

2 kommentarer:

  1. God ide. Og ellers gør som du har gjort ved mig.. Skriv en kommentar rund omkring. Så kigge de fleste også fordi din blog. Og bare rolig det skal nok komme..

    SvarSlet
  2. Din side ser hyggelig ud - - jeg har meldt mig som læser hos dig :-)
    jeg bruger også rigtig meget tid på at kigge rundt og smide en kommentar for at få flere til at besøge mit kreative univers på superprinsessen.dk
    Du kunne jo kigge ind forbi min blog og min give away :-)

    SvarSlet