tirsdag den 26. juni 2012

Hyldeblomstdrik

Mmmm, så fik jeg endelig lavet årets hyldeblomstdrik! Vores nabos hyld står og hælder inde over vores have, så jeg har tage de skærme de var ind over vores grund! Og ihh hvor smager den dejligt. Jeg har brugt en opskrift fra gratis magasinet Mood (fra Føtex).




Som du kan se, så har jeg allerede været igang med den første flaske :-) Er simpelthen vild med smagen. Tidligere på året lavede jeg mælkebøttesaft - Jo du læste rigtigt! Og i starten havde jeg lidt svært ved tanken om at drikke det. Men jeg blev helt glad for det og mine mindre søskende (som er 3 og 6 år) var også vilde med det. Så det kan ihvertfald anbefales - du får lige linket til Opskriften selvom sæsonen for mælkebøtter måske er ovre. Måske når de at blomstre en gang mere.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar