mandag den 2. juli 2012

Græsenke!

Min mand har fået job! Og det er ikke lige i nærheden af hvor vi bor....så fremover skal jeg være græsenke i hverdagene :-s. Så ses vi fredag til søndag. Jeg synes det er lidt specielt og skal lige vænne mig til tanken. Vi har jo boet sammen i 8 år, og det er meget meget sjældent at han ikke er hjemme over night!
Han tog afsted i morges...Jeg har det egentlig helt fint og har hygget mig i eftermiddags/aften med oprydning og kreative sysler. Dog er jeg lidt spændt på hvordan natten kommer til at gå, og om jeg overhovedet får lukket et øje.






Men fra imorgen aften og til fredag får jeg besøg :-) Min dejligste storesøster ringede nemlig idag og meldte sin ankomst tirsdag aften med min skønne nevø! Jubiiii, er SÅ glad for at de kommer og hygger med mig i min første uge som græsenke!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar