tirsdag den 12. juni 2012

Lidt om mig og mine hobbyer....

Jeg hedder Mille og er 31 år. Jeg er gift med en dejlig mand fra Jylland og vi er bosat på Sydfyn. Vi har ingen børn endnu, men to søde katte (jeg eeeeeeelsker katte :)
Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder på et plejecenter til daglig. I min fritid elsker jeg, at sysle med alt fra malerier, brodering, syning, smykkefremstilling, papirklipning, kort, strikke osv..... Jeg er absolut kun amatør i det hele, men det giver mig mig en stor mental ro at sidde og nørkle med et eller andet.
Vi lejer 1. salen på et hus og har dertil et anneks, som jeg er så heldig at have som hobbyrum. Jeg har nemlig rigtig mange ting, som ellers ikke rigtig kan være andre steder.
Det hele startede engang omkring år 2000, hvor min søster og jeg på ren hyggeplan prøvede at lave øreringe. De endte med at blive solgt hos den lokale frisør på Frederiksberg. Jeg blev ivrig efter at lære mere og siden da har jeg kastet mig ud i alt muligt.
Her er lidt billeder taget fra hobbyrummet, som jeg er ved at pynte lidt op og rydde op i.....    

                            

                      



 Øverst er min pyntevæg med smykker, kort og andet gejl :) Dernæst er mit skab med stofrester som jeg har prøvet at rydde lidt op i....Nedenunder ses min lille kommode jeg piftet op med hyldetapet fra Tiger og nogle æsker med div. Under det ses nogle af mine æsker med smykkedele .... Og nederst en gammel gaveæske fra Gun-Britt jeg har dekoreret med fint papir og brugt til alle mine stickers! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar